admin2 ایزوگام سهند 1,551 بازدید

با توجه بـه اهمـیت قیمت درون خرید عمده از ایزوگام سهند تبریز، سهند ایزوگام چگونـه مـی توان بـه هزینـه های رقابتی درون این زمـینـه دسترسی داشت؟
ایزوگام بـه عنوان یک عایق رطوبتی و حرارتی قابل استفاده درون صنعت ساختمان سازی مـی باشد کـه امکان نصب آن درون موقعیت های مختلفی وجود دارد و شرکت سهند تبریز بـه عنوان یکی از تولید کنندگان فعال درون عرصه تولید ایزوگام های با کیفیت ایرانی مـی باشد کـه توانسته محصول خود را بـه همراه شاخصه های کیفی و استانداردهای بین المللی بـه بازار عرضه نماید.
تولید ایزوگام های تبریز بـه صورت اصلاح شده با استفاده از پلیمرهای پلاستیکی انجام مـی پذیرد کـه قیر بـه عنوان یکی از پایـه های اولیـه درون تولید آن بـه حساب مـی آید و استفاده از لایـه فایبر گلاس برروی آن نیز بـه عنوان یکی از دیگر ویژگی هایی بـه حساب مـی آید کـه در افزایش کارایی و طول عمر آن تاثیر مـی گذارد.
در ساخت ایزوگام های سهند تبریز شاهد این مسئله هستیم کـه دو نوع ساده پلاستیکی و یـا بـه همراه فویل آلومـینیومـی تولید مـی شوند و هر کدام نیز قیمت و شرایط خرید و کارایی مخصوص بـه خود را خواهند داشت.


کاربرد ایزوگام درون ساختمان

در صنعت ساختمان سازی از ایزوگام های عایق بـه منظور کمک بـه صرفه جویی درون مصرف انرژی و همچنین جلوگیری از نفوذ رطوبت باران و برف استفاده مـی شود و با توجه بـه گسترش یـافتن این صنعت درون کشور ما، بدون شک نیـاز بـه استفاده از ایزوگام عایق نیز افزایش یـافته و از همـین رو امکان خرید عمده این ایزوگام ها نیز به منظور مشتریـان فراهم شده هست که شرکت سهند تبریز درون این زمـینـه توانسته بهترین نمونـه ها را تولید و عرضه نماید.
منبع: سهند ایزوگام مواد سوختی ایران
. سهند ایزوگام . سهند ایزوگام




[قیمت خرید ایزوگام سهند تبریز - قیمت خرید و فروش انواع ... سهند ایزوگام]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 13 Jul 2018 16:10:00 +0000